niedziela, 31 maja 2015

Pikniki, wyścigi, czyli nowy serwer!

Cześć! :D Jak wiecie z poprzedniego posta przeniosłam się na serwer Honey Valley z Julią Wilknight. Jak na razie jesteśmy tam jedyne z naszej starej ekipy. Serwer świetny, nie laguje więc raczej na pewno tutaj zostanę. Jak też już wiecie skończyłam swoje liceum, więc mam duuużo wolnego czasu - więc postanowiłam spędzać go właśnie na SSO. Będąc o poranku w drugi dzień istnienia HV pojawiła się nasza jedyna GM - Lovisa, która postanowiła nas trochę rozruszać.


Kilka osóbek które się wtedy zdążyły zalogować popędziły razem z nami na wzgórze Nilmera gdzie urządziłyśmy piknik. Z którego oczywiście nie mam screenów, bo.. jestem.. nieuważna? :|


Po dosyć długim biesiadowaniu zachciało nam się zdrowej rywalizacji - padło na wyścig u Loretty. Przesiadłam się na moją Lodową Bestię iii.. wygrałam :D


Zaraz po tym zrobiłyśmy sobie parę zdjęć 'ustawianych' i Ola musiała się pożegnać - obowiązki wzywały..




No cóż, na dzisiaj to tyle. Jutro postaram się dodać post poświęcony naszym wyprawom z Julką :D Trochę już u niej można zobaczyć - klik. Pozdrawiam i całuję, Lorraine (:

3 komentarze:

  1. Fajnie wam, ja nigdy jej nie spotkałam. :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze masz szansę na HV :D

      Usuń
    2. Przeniosłam się niedawno właśnie, ale i tak nie siedzę na sso tak często by na nią trafić.

      Usuń