sobota, 17 stycznia 2015

"Jak dostać się do klubu?"

Hej. Od razu przepraszam za brak postów, przemęczenie i brak chęci do gry :) W tym tygodniu, w czasie chwilowych pobytów na sso dostałam ok.7 wiadomości, w których główną role grało zdanie "hce dowas dołączyć co mam zrobić". Wypiszę więc w punktach i każdy omówię.

Wiek- Początkowo w głównej mierze nie liczył się wiek, dużo z nas znało osoby przykładowo 13 lat, które w ogóle nie potwierdzały swoim zachowaniem wieku. Często myślałam, czy nie piszę czasem z dorosłą osobą. Niestety w przypadku osób które przewinęły się przez nasz klub, razem z liderami mogliśmy tylko potwierdzić że pozory mylą.Postanowiliśmy więc określić granicę wiekową. Jest to minimum 14 lat. (nie dotyczy osób które aktualnie należą do klubu)

Zachowanie- Nie przyjmujemy nikogo, kto niemiło zwraca się do innych.Dotyczy to również osób aroganckich, tych które odzywają się tylko gdy czegoś potrzebują oraz wywyższających się ponad innych.

           Zabawy- Typowe w tej grze zabawy, np. dzikie konie itd. będą skutkowały wyrzuceniem z klubu. Dlaczego? To w większości przypadków świadczy o wieku i ułatwia nam wyłapanie osób poniżej 14, które poprzez kłamstwo się do nas dostały :)

Sposób pisania-To również jest dla nas bardzo ważne. Każdy kto chce do nas dołączyć, musi często udzielać się na czacie. Na dole kilka podpunktów.

        Emotki- Oczywiście dobrze aby były. Ale, ale! Nie przesadzajmy, jedna emotka w zdaniu wystarczy. Chyba nikt nie chciał by widzieć czatu w sposób..."Hej :D :P :d :p ^^ :3"
       
        Ortografia-  Mile widziane są również zasady ortografii, w przypadku dysleksji wystarczy o tym powiedzieć, a nikt nie będzie się czepiał.

To by było chyba narazie tyle, jeśli chodzi o wymogi. Gdyby pojawiło się coś nowego, od razu zaaktualizuje post i powiadomie o tym :)  Miłego wieczoru, Ros.


28 komentarzy:

  1. A są wolne miejsca?! Bo chętnie dołączę. Jak widać w tym komentarzu: Szanuję ortografię (wyjątek: gdy jadę albo mi się spieszy) Nie jestem aż taka mała,stosuję czasem (tylko czasem) 2 emiotki,coś mi się czasem może pomylić i się nie wywyszam. Mam lekkie poczucie władzy ale to dlatego że miałam klub i go usunełam i mi go brakuje. Więc się pytam ponownie: Czy są wolne miejsca w klubie? jak tak to proszę mi pisać na pocztę w grze nick: Antoinette Bravefall.
    Antoinette Bravefall

    OdpowiedzUsuń
  2. Odezwij się na pw, Rose Westgarden. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu po pierwszym dniu wyrzucilas mnie?!?!?! Sory za ortografie pisze na tablecie. Antoinette Bravefall

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Niestety nie spełniasz niektórych kryteriów, w szczególności podpunktu z wiekiem. Jesteś dwa razy młodsza niż minimum, które musisz mieć by do nas dołączyć. Mamy w klubie ustalone z góry reguły i zasady, od których nie robimy wyjątków. Przepraszamy Cię za zamieszanie, pozdrawiam.

      Usuń
    2. Spełniam wszystkie oprócz tego jedynego. Byłam aktywna,nie przeklinałam,Rose Westgarden pasowało to jaki mam wiek i przyjeła mnie,wszyscy mnie polubili,doradziłam wam kilka sposobów na spędzanie czasu. I to tylko przeszkadza?
      Antoinette Bravefall

      Usuń
    3. To nie była decyzja tylko Rose ale i całej rady. Niestety gdybyśmy robili ciągle wyjątki, zasady naszego klubu straciłyby sens. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Zacznę od tego że chciałabym dołączyć do klubu, ale mam kilka zasadniczych wad:
    1. Brakuje mi 1 roku do wymaganego wieku
    2. Nie opanowałam jeszcze sztuki pisania w ruchu, to dla mnie temat tabu
    3. Czasem zapominam o powiedzeniu "cześć" kiedy się w grze pojawiam
    4. Jestem trochę roztargniona i czasem trzeba mi przypominać o spotkaniach
    To chyba tyle, ale mam jeszcze pewne plusy (trudno mi je znaleźć, ale sa)
    1. Nie przeklinam, nigdy, nigdy nie obrażam innych
    2. Nie kłamię
    3. Nie opuszczam klubu zaraz po przystąpieniu do niego
    4. Mam poczucie humoru i własnej wartości i mam dystans do siebie i świata
    Mam nadzieję, że rozpatrzycie moje "podanie". Na SSO zwe się Carine Duskvalley:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) Oczywiście przekażę wszystko Rose, odezwiemy się do Ciebie albo tutaj albo na SSO. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Czy już coś wiadomo w mojej sprawie? Nie pospieszam, ale trochę się stresuję:3

      Usuń
  5. Ja niestety nie mam 14 lat, lecz spełniam wszystkie warunki. :)
    1. Jestem miła oraz nie przeklinam.
    2. Chętnie mogę pomóc gdy ktoś mnie poprosi.
    3. Mam także poczucie humoru.
    4. Nie można mnie wyprowadzić z równowagi, gdy ktoś mi dokucza zgłaszam to właścicielce klubu i po problemie (Czasami załatwiam to normalną rozmową czemu ktoś to robi)

    Na SSO nazywam się Mira Graywood. Mam nadzieję, że zobaczycie moją wiadomość. C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odezwij się do mnie w sso na skrzynkę, Rose Westgarden. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć :)

      Usuń
    2. Mogę jeszcze na skrzynce (W SSO) napisać ile mam lat jeśli chcesz wiedzieć. Ale wtedy do mnie napisz. C:


      ~Mira Graywood~

      Usuń
  6. Czy uczestnicy klubu muszą posiadać SR? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mamy takiego wymogu. Jeśli planujemy spotkanie, dostosowujemy się do tego czy ktoś ma, bądź nie ma star ridera. Jeśli nie, spotkanie robimy w okolicach Moorland-Fort Pinta :)

      Usuń
  7. Hej. Bardzo chciałbym do was dołączyć, spełniam wszystkie wymagania. Właśnie takiego klubu szukałam. Odpiszcie prędko, to pilne. Z góry dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odzewij się do mnie na skrzynce w grze. Rose Westgarden

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Poprzednia wiadomość była o tym ,że mam 11 lat.
    Rozumiem wszystkie warunki i spełniam je.Jednak oprócz tego jednego.
    Tego z wiekiem. Właśnie szukam aktywnego klubu. Niestety w Star Stable gram dość nie długo.
    Powoli Star Rider mi się kończy. Nie odblokowałam jeszcze DUD ( Doliny Ukrytych Dinozaurów) i DZL ( Doliny Złotych Liści). W Star Stable jestem dość często. Wchodzę prawie codziennie ( No chyba ,że pani od polskiego coś zada ;_; ). Ten komentarz piszę ,ponieważ ten klub wydaje się być świetny! Jeśli jego członkowie są mili,to byłabym w siódmym niebie. Oczywiście nie liczę na przyjęcie mnie do klubu. Zasady to zasady i trzeba się ich trzymać :)
    Ech,no trudno. Jakoś wytrzymam bez klubu ( chyba).
    ~ Serdecznie pozdrawiam,
    Margaret Skyhall <3

    PS. Jeśli są błędy to z góry przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odezwij się do mnie na skrzynkę. Niczego nie obiecuję, ale jeśli razem z liderami podejmiemy decyzje możemy Cię przyjąć na tzw. okres próbny. Jeśli okażesz się w porządku, możesz zostać na stałe :)

      Usuń
    2. Ojejku dziękuję ! Jutro ( w poniedziałek ) postaram się napisać :)

      Usuń
    3. Ojejku dziękuję ! Jutro ( w poniedziałek ) postaram się napisać :)

      Usuń
  10. Hejos! (ten wstęp znam od Juli Wilknight xD) Niestety nie mam 14 lat lecz 12, ale oprócz tego spełniam wszystkie warunki :) Kiedyś byłam w klubie lecz dziewczyny nie były zbyt miłe:( Na sso pojawiam się często. Piszę szybko lecz nie potrafię pisac w czasie jazdy lecz nad tym pracuje. Mam 7 koników (w tym kuca, konia westfalskiego,konia początkujacego,tinkera, andaluza i araba). Bardzo chciałabym być w waszym klubie bo mieć taki klub i takie przyjaciółki to skarb ;3
    Serdecznie pozdrawiam cały klubik ^^
    Liv Zebraforce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie w klubie jest bardzo mała aktywność, rzadko kto wchodzi (nawet rołz, wstydź się :v). I właściwie to tyle chciałam napisać, żebyś była poinformowana (czuję się jak jakaś liderka albo co xD)

      Usuń
    2. Niedługo wracam, przerwa życiowa.

      Usuń
    3. OSZ TY. Weź wróć bo dzisiaj jak byłam to widziałam jedynie Sonię, co już jest rzadkością. Wejdziesz na skype? Chcę popisać. xD

      Usuń
  11. Od tygodnia zaczynam regularną grę, zrobię małe porządki ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejka! NA samym początku pisze że to nie ma być spam. Chodzi o to że chcę oddać konto z 7 lvl 2 końmi i kucem, prawie pełnym inwentarzem, 7 sc, 40 sianami ale nie mam SR na pocztę e mail wierzbowskao@wp.pl

    OdpowiedzUsuń