środa, 7 stycznia 2015

"Oczywiście, że będę!"


Dziś chciałam poruszyć drażniącą mnie oraz liderów sprawę, sprawę tak nam obiecywanej obecności. Może nie chodzi tu o samą obecność, a udzielanie się na czacie. Nie wystarczy tylko jeden dzień odzywania się na czacie od razu po dodaniu do klubu, choć niektórzy i tego pierwszego dnia nie raczą powiedzieć nic oprócz początkowego "hej". Przykro mi to mówić ale na 13 osób które się zarzekały że codziennie wchodzą widuje tylko zaledwie 1/4 klubu. Nie zarzucam oczywiście że każdy ma siedzieć 24 godziny na dobe, ale obietnic się dotrzymuje, jeśli nie można dotrzymać to się ich nie składa :) Tak oto jak na zdjęciu często wygląda nasza "obecność" klubowa. To naprawdę nic miłego myśleć że osoba ma zw lub po prostu nie może napisać, a potem widzieć ją biegającą radośnie po mieście i kupującą w sklepach. Nastepnie broniąca się wymówką że nie ma czasu lub zacytuje, czat przeszkadza jej w grze. 

Obiecana lista członków klubu pojawi się po sobocie, najprawdopodobniej w niedzielę, czyli po tzw."czyszczeniu klubu" z osób o których mowa wyżej. Klubowiczom radzę zatanowić się dwa razy, zanim następnym razem zignorują kogoś na czacie :)

Pozdrawiam, Ros

2 komentarze:

  1. "Czyszczenie klubu"... Czy ja też zostanę wydalona z klubu, jeśli nie mam dostępu do komputera? (Komentarz piszę z tabletu)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda osoba wyrzucona z klubu podkreślam, przez NIEOBECNOŚĆ może wrócić ponownie. :)

    OdpowiedzUsuń